Een klacht

Heb je een klacht over de afhandeling van je bestelling? Of over het product zelf? Is het niet wat je ervan had verwacht? Meld het ons zo snel mogelijk dan komen we vast samen tot een goede oplossing. We doen er alles aan om alle bestellingen zo goed mogelijk af te handelen maar ook wij zijn maar mensen dus soms gaat er iets mis. Geen nood, we zullen er alles aan doen om dit netjes op te lossen voor je.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@taranartos.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Door de enorme drukte bij de vervoerders, kan uw bestelling vertraging oplopen. Bestel op tijd !! Onze Excuses voor het ongemak.
Wachtlijst Wij informeren je als het product terug op voorraad is. Laat hieronder je email achter.